Det betyder at vi via fjernstyring kan afhjælpe IT-udfordringer på din computer, uden at vi behøver at være fysisk tilstede på jeres adresse. Dette er en billigere løsning, da der ikke faktureres for eventuel transport og hurtigere, da vi som regel kan hjælpe indenfor få minutter.
Det betyder at vi besøger jeres virksomhed på jeres adresse. Når vi er på adressen kan vi hjælpe med alt fra computere og printere, til netværk og AV-udstyr, f.eks. fjernsyn. Support på adressen giver konsulenten mulighed for at gå mere i dybden og kigge på din computer, selvom den ikke vil tænde.
Fast IT-support, enten på distancen eller onsite/fysisk, er en type abonnement, hvor der på månedsbasis betales en fast pris* for IT-support. På den måde faktureres der ikke på timebasis, hvilket giver en mere økonomisk overskuelig tilgang til IT-support når behovet opstår.
Abonnementet "Fast IT-distancesupport" inkluderer 8 kontinuerlige timer månedligt, herefter faktureres der pr. påbegyndt time, efter samme prismodel som "Timefakturering".
Abonnementet "Fast IT-onsitesupport" inkluderer 3 kontinuerlige timer med fysisk tilstedeværelse ugenligt, herefter faktureres der pr. påbegyndt time, efter samme prismodel som "Timefakturering" og med "Onsite-support" som obligatorisk tilvalg.